F.A.Q

 

 

 



 

1. Ποια είναι τα οφέλη που μπορώ να αποκτήσω αγοράζοντας από www.zoofast.gr;

  • δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα Πίστης
  • δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης της παραγγελίας
  • παρακολούθηση του ιστορικού των παραγγελιών.
  • δυνατότητα να λαμβάνετε newsletter με καλύτερες προσφορές

 

2. Πόσο θα πληρώσω για την αποστολή;

Τα έξοδα μεταφοράς υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος του κάθε δέματος. Μια παραγγελία μπορεί να αντιστοιχεί σε περισσότερα απο ένα δέματα. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις χρεώσεις στο ¨πληρωμές και παράδοση¨στην ιστοσελίδα μας. Υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή και το κόστος της υπηρεσίας είναι 1,90 ευρώ για όλους τους προορισμούς.

 

3. Πώς να κάνω σωστή παραγγελία;

Μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι συμπληρώστε τη φόρμα με διεύθυνση παράδοσης, επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής και εταιρεία μεταφοράς. Στο email το οποίο έχετε αναφέρει κατά την παραγγελία θα λάβετε μήνυμα με επιβεβαίωση παραγγελίας το οποία περιλαμβάνει αριθμό παραγγελίας και όλες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία .

 

4. Απέτυχε πληρωμή με κάρτα – τι να κάνω;

Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να πληρώσετε ξανά με κάρτα για την ίδια παραγγελία στην οποία η πληρωμή δεν έχει εγκριθεί από την Ecard (στην περίπτωση αυτή τα μέσα δεν είχαν ληφθεί από την κάρτα και παραγγελία δεν θα υποβληθεί σε επεξεργασία). Σε αυτή την περίπτωση σας προτείνουμε:

  • να κάνετε ξανά την παραγγελία
  • να επικοινωνήσετε με Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να αλλάξετε τρόπο πληρωμής για τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή 

5. Πόσο διαρκεί η εκτέλεση της παραγγελίας;

 

6. Πώς θα ενημερωθώ για την ημερομηνία αποστολής;

Την στιγμή αποστολής του δέματος στο email του Πελάτη, το οποίο έχει αναφέρει κατά την παραγγελία, θα σταλεί μήνυμα με αριθμό της αποστολής. Την πορεία της αποστολής μπορείτε να παρακολουθείτε  στην ιστοσελίδα της εταιρείας κούριερ. 

7. Σε περιπτώσεις που είναι αναγκαίο να ακυρωθεί η παραγγελία παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στέλνοντας e-mailστην διεύθυνση office@zoofast.gr ή τηλεφωνικώς στο 0030 211 198 45 88. Ταυτόχρονα σας ενημερώνουμε πώς η ακύρωση της παραγγελίας πάντα είναι δυνατή ανεξάρτητα από το καυεστός της παραγγελίας.

 

8. Τι γίνεται όταν η αποστολή έχει υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια της μεταφοράς;

Μετά την παραλαβή και την ειδοποίηση βλάβης, παρακαλούμε να συμπληρώσετε μαζί με τον εκπρόσωπο της εταιρείας κούριερ το πρωτόκολλο βλάβης (πρωτόκολλο βλάβης επιταχύνει την διαδικασία καταγγελίας). Παρακαλούμε επίσης να στείλετε άμεσα ένα μήνυμα στο email office@zoofast.gr με αριθμό της παραγγελίας και περιγραφή της βλάβης. Η καταγγελία μας θα αντιμετωπιστεί το συντομότερο δυνατό. 

 

9. Τι γίνεται όταν βρήκατε καλύτερη από την δική μας προσφορά ;

Αν βρείτε ένα κατάστημα το οποίο πουλάει το ίδιο προϊόν σε χαμηλότερη τιμή (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εμείς θα σας προσφέρουμε αυτό το προϊόν 2% φθηνότερα από το κατάστημα που αναφέρεται – στο κατάστημα μας αγοράζετε πάντα ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ!
Σύνδεση με την φθηνότερη προσφορά θα πρέπει να τοποθετηθεί στο σχόλιο της παραγγελίας σας.

 

10. Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή ή διαγραφή από το newsletter;

Κάνε εγγραφή στο www.zoofast.gr και στην υποσέλιδα «Ο λογαριασμός μου» θα βρείτε τις πληροφορίες για δυνατότητες εγγραφής ή διαγραφής από το newsletter.

 

11. Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε την διεύθυνση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στέλνοντας e-mail στην διεύθυνση office@zoofast.gr ή τηλεφωνικώς στο 0030 211 198 45 88. Ταυτόχρονα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η ακύρωση της παραγγελίας πάντα είναι δυνατή ανεξάρτητα από το καθεστώς της παραγγελίας.

 

Οδηγός για ιδιοκτήτες | F.A.Q. | Όροι | Επιστροφές και καταγγελίες | Πληρωμές και Παράδοση | Επικοινωνία | Για εμάς | Προϋποθέσεις της προσφοράς | Site Map | Σκύλος | Γάτα | ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΩΝ | 100% ικανοποίηση ή επιστροφή χρημάτων!
τσάτ

διαλέξτε το τσάτ