Επιστροφές και καταγγελίες

Όλα τα προϊόντα του καταστήματος είναι ολοκαίνουργια  και καλύπτονται από εγγύηση του παραγωγού, εάν υπάρχει τέτοια εγγύηση.

Zoofast δεν ευθύνεται για προϊόντα που χρησιμοποιούνται με ακατάλληλο τρόπο.  

Εάν τα παραδεδομένα εμπορεύματα είναι ελαττωματικά τότε ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ή να ανταλλάξει τα προϊόντα για προϊόντα απελευθερωμένα από τις βλάβες. Σημασία των ελαττωμάτων καθορίζεται από τον κατασκευαστή, διανομέα ή εισαγωγική εταιρία. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωμένο, μετά την ειδοποίηση του καταστήματος τηλεφωνικώς ή μέσω email, θα πρέπει να επιστραφεί στην διεύθυνση των επιστροφών. Μετά την απόφαση του κατασκευαστή, διανομέα ή της εισαγωγικής εταιρείας, το κατάστημα θα επιστρέψει το ποσό της αξίας της αγοράς ή να ανταλλάξει το προϊόν για προϊόν απελευθερωμένο από τις βλάβες. Οι καταγγελίες θα εξετάζονται εντός 14 εργάσιμων ημερών.

Καταγγελίες που υποβλήθηκαν λόγω των διαφορών σχετικά με την εμφάνιση του προϊόντος στην ιστοσελίδα, λόγω π.χ. διαφορετικές ρυθμίσεις της οθόνης δεν θα εξεταστούν.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 03.02.2000 σχετικά με την προστασία ορισμένων δικαιωμάτων των καταναλωτών και την ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από ένα επικίνδυνο προϊόν, ο μεμονωμένος Πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει από την συμφωνία που έχει συναφθεί με το κατάστημα, χωρίς να προσδιορίζει κανένα λόγο, υποβάλλοντας μία κατάλληλη, γραπτή δήλωση εντός 14 (δεκατέσσερεις) ημερών από την ημέρα παραλαβής των εμπορευμάτων. Για να τηρηθεί η προθεσμία αυτή, αρκεί να σταλεί η δήλωση πριν από τη λήξη της. Υπαναχώρηση του Πελάτη από την συμφωνία δεν επιβαρύνεται με οποιοδήποτε κόστος . Το δικαίωμα υπαναχώρησης από μια εξ αποστάσεως σύμβαση δεν ισχύει για μεμονωμένο πελάτη, στις περιπτώσεις που αναφέρονται στο άρθρο 10 παράγραφος 3 του νόμου της 02.03.2000 σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από ένα επικίνδυνο προϊόν, και στην περίπτωση των εμπορευμάτων τα οποία, από τη φύση τους δεν μπορούν να επιστραφούν ή είναι φθαρτά.

Σε περίπτωση χρήσης του δικαιώματος για υπαναχώρηση από την σύμβαση που έχει συναφθεί με το κατάστημα, ο μεμονωμένος Πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει τα εμπορεύματα στην ίδια κατάσταση εκτός αν η αλλαγή ήταν αναγκαία με την κανονική χρήση προϊόντος. Τα εμπορεύματα θα πρέπει να επιστραφούν άμεσα, και όχι αργότερα από 14 ημέρες (δεκατέσσερα) από την ημέρα της υπαναχώρησης από την σύμβαση. Ο κόστος της μεταφοράς βαρύνει τον Πελάτη.

Σε περίπτωση όταν ο Πελάτης έχει ήδη πληρώσει για τα εμπορεύματα, το Κατάστημα θα επιστρέψει το ποσό άμεσα και όχι αργότερα από τις 14 (δεκατέσσερα) ημέρες από την στιγμή που η δήλωση τη υπαναχώρησης έχει υποβληθεί. Το ποσό θα επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο οπός έχει πληρώσει ο πελάτης. Αν ο πελάτης έχει πληρώσει με την κάρτα, χρησιμοποιώντας το σύστημα ecard, τότε το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό της ίδιας κάρτας.  

 

Σε περίπτωση ακύρωσης της σύμβασης, η σύμβαση θα θεωρείται άκυρη και ο πελάτης και το κατάστημα αποδεσμεύεται από όλες τις υποχρεώσεις.
Όλες οι αποστολές πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση του καταστήματος:

Krakvet.pl sp. zo.o.

Kokotów 703 κοντά στην Κρακοβία

32-002 Węgrzce Wielkie

POLAND

 

 

Όταν λάβετε μια αποστολή, ελέγξτε την κατάσταση της και το περιεχόμενο με την παρουσία του εκπρόσωπου εταιρείας courier. Σε περίπτωση βλάβης ή ασυμφωνίας μεταξύ αποστολή και παραγγελίας θα πρέπει να συμπληρώσετε το «πρωτόκολλο ζημίας".

Η βάση των καταγγελιών στο κατάστημα μας είναι αποστολή της «πρωτόκολλου ζημίας» στην διεύθυνση office@zoofast.gr ή στέλνοντας φαξ +48 12 398 18 47

 

 

- Δωρεάν δοχείο δεν θπόκειται σε καταγγελίες

 

- Δεν δεχόμαστε της επιστροφές με αντικαταβολή

 

 

Οδηγός για ιδιοκτήτες | F.A.Q. | Όροι | Επιστροφές και καταγγελίες | Πληρωμές και Παράδοση | Επικοινωνία | Για εμάς | Προϋποθέσεις της προσφοράς | Site Map | Σκύλος | Γάτα | ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΩΝ | 100% ικανοποίηση ή επιστροφή χρημάτων!
τσάτ

διαλέξτε το τσάτ