Terms and conditions


Η σύναψη της σύμβασης μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα, πριν από την παραγγελία, να διαπραγματευτεί όλες τις διατάξεις της σύμβασης με τον Πωλητή, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που τροποποιούν τις διατάξεις των ακόλουθων όρων. Οι διαπραγματεύσεις αυτές πρέπει να διεξάγονται γραπτώς και να απευθύνονται στη διεύθυνση του πωλητή:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Κρακοβία

KRS 0000691214
ΝΙΡ: 6772424074
REGON: 368050932

Σε περίπτωση παραίτησης του αγοραστή από τη δυνατότητα σύναψης σύμβασης μέσω μεμονωμένων διαπραγματεύσεων, ισχύουν οι ακόλουθοι όροι και το εφαρμοστέο δίκαιο.

§1
ορισμοί

• Ταχυδρομική διεύθυνση - όνομα και επώνυμο ή όνομα του ιδρύματος, τοποθεσία στην πόλη (στην περίπτωση μιας πόλης χωρισμένης σε δρόμους: αριθμός δρόμου, διαμέρισμα ή κατ 'αποκοπήν αριθμό, στην περίπτωση μιας πόλης που δεν χωρίζεται σε: οδούς και αριθμούς πόλεων ), τον ταχυδρομικό κώδικα και την πόλη.

• Διεύθυνση καταγγελίας:
ZOOFAST
Kokotów αρ. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Διεύθυνση αλληλογραφίας:

ZOOFAST
Kokotów αρ. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• e-mail: office@zoofast.co.uk

• Απόδειξη αγοράς - τιμολόγιο, νομοσχέδιο ή απόδειξη που έχει εκδοθεί σύμφωνα με τον νόμο περί φόρου επί των αγαθών και υπηρεσιών της 11ης Μαρτίου 2004, όπως έχει τροποποιηθεί και άλλους εφαρμοστέους νόμους.

• Κάρτα προϊόντος - μια υποσελίδα με ένα μόνο κατάστημα που περιέχει πληροφορίες για ένα μόνο προϊόν.

• Πελάτης - ενήλικος φυσικό πρόσωπο με πλήρη νομική ικανότητα, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, που έχει την ικανότητα να εκτελεί νομικές πράξεις, πραγματοποιώντας αγορές με τον πωλητή που σχετίζονται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.

• Νόμος περί Αστικού Κώδικα - Αστικού Κώδικα της 23ης Απριλίου 1964, όπως τροποποιήθηκε.

• Κώδικας ορθής πρακτικής - σύνολο κανόνων συμπεριφοράς, ιδίως δε δεοντολογικών και επαγγελματικών προτύπων, που αναφέρονται στο άρθρο 2, σημείο 5 του νόμου για την καταπολέμηση των αθέμιτων πρακτικών στην αγορά της 23ης Αυγούστου 2007, όπως τροποποιήθηκε.

• Καταναλωτής - ένα ενήλικα φυσικό πρόσωπο με πλήρη νομική ικανότητα, κάνοντας μια αγορά από τον πωλητή που δεν σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.

• Καλάθι - ένας κατάλογος προϊόντων που παράγονται από τα προϊόντα που προσφέρονται στο κατάστημα βάσει των επιλογών του αγοραστή.

• Αγοραστής - τόσο καταναλωτής όσο και πελάτης.

• Τόπος παράδοσης - ταχυδρομική διεύθυνση ή σημείο συλλογής που αναφέρεται στη διαταγή από τον αγοραστή.
• Τη στιγμή της παράδοσης του στοιχείου - τη στιγμή που ο αγοραστής ή τρίτος ή νομικό πρόσωπο που έχει υποδείξει αυτός / αυτή θα λάβει το αντικείμενο.

• Το δίκαιο των καταναλωτών - ο νόμος περί δικαιωμάτων των καταναλωτών της 30ης Μαΐου 2014.

• Προϊόν - ο ελάχιστος και αδιαίρετος αριθμός αντικειμένων που μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο της παραγγελίας, τα οποία δίνονται στο κατάστημα του πωλητή ως μονάδα μέτρησης για τον καθορισμό της τιμής του (τιμή / μονάδα).

• Αντικείμενο της σύμβασης - τα προϊόντα και η παράδοση αποτελούν το αντικείμενο της σύμβασης.

• Αντικείμενο της υπηρεσίας - αντικείμενο της σύμβασης.

• Σημείο συλλογής - ο τόπος έκδοσης του στοιχείου που δεν είναι ταχυδρομική διεύθυνση, που περιλαμβάνεται στον κατάλογο που παρέχεται από τον πωλητή στο κατάστημα.

• Στοιχείο - κινητό στοιχείο που μπορεί ή ενδέχεται να αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης.

• Κατάστημα - μια υπηρεσία Διαδικτύου διαθέσιμη στη διεύθυνση krakvet.pl, μέσω της οποίας ο Αγοραστής μπορεί να πραγματοποιήσει παραγγελία.

• Πωλητής:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
Prądnicka 12,
30-002 Κρακοβία
KRS 0000691214
ΝΙΡ: 6772424074
REGON: 368050932

• Σύστημα - ομάδα συνεργαζόμενων συσκευών πληροφορικής και λογισμικού, που εξασφαλίζει την επεξεργασία και αποθήκευση, καθώς και την αποστολή και λήψη δεδομένων μέσω τηλεπικοινωνιακών δικτύων χρησιμοποιώντας την τελική συσκευή κατάλληλη για ένα δεδομένο τύπο δικτύου, κοινώς ονομαζόμενο Διαδίκτυο.

• Ημερομηνία λήξης - αριθμός ωρών ή εργάσιμες ημέρες στην κάρτα προϊόντος.


• Σύμβαση - μια συμφωνία που συνάπτεται εκτός των εγκαταστάσεων της επιχείρησης ή εξ αποστάσεως κατά την έννοια του νόμου περί δικαιωμάτων των καταναλωτών της 30ής Μαΐου 2014 στην περίπτωση των καταναλωτών και μιας σύμβασης πώλησης κατά την έννοια του άρθρου. 535 του Αστικού Κώδικα της 23ης Απριλίου 1964 για τους αγοραστές.

• Ελαττωματικό - τόσο σωματικό ελάττωμα όσο και νομικό ελάττωμα.

• Φυσικό ελάττωμα - μη συμμόρφωση του αντικειμένου που πωλήθηκε με τη σύμβαση, ιδίως εάν το είδος:
 - δεν έχει ιδιότητες που αυτό το είδος πρέπει να έχει λόγω του σκοπού της σύμβασης που σημειώνεται ή προκύπτει από περιστάσεις ή προορισμό,
 - δεν υπάρχει ιδιοκτησία σχετικά με την ύπαρξη του πωλητή στον καταναλωτή.
 - δεν είναι κατάλληλο για τους σκοπούς του οποίου ο Καταναλωτής ενημέρωσε τον Πωλητή κατά τη σύναψη της σύμβασης και ο Πωλητής δεν προέβαλε αντιρρήσεις σε αυτόν τον προορισμό.
 - έχει παραδοθεί στον καταναλωτή σε ελλιπή κατάσταση ·
 - σε περίπτωση λανθασμένης εγκατάστασης και θέσης σε λειτουργία, εάν οι δραστηριότητες αυτές εκτελέστηκαν από τον Πωλητή ή από τρίτο μέρος για το οποίο ευθύνεται ο Πωλητής ή από τον Καταναλωτή που ακολούθησε τις οδηγίες που έλαβε από τον Πωλητή,
 - δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά που προβλέπει ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπός του ή το πρόσωπο που διαθέτει το προϊόν στην αγορά στο πλαίσιο της επιχείρησής του και ένα πρόσωπο το οποίο, τοποθετώντας το όνομά του, το εμπορικό του σήμα ή άλλο διακριτικό σημείο στο στοιχείο του, παρουσιάζει ο ίδιος ως παραγωγός, εκτός εάν ο Πωλητής δεν γνώριζε αυτές τις διαβεβαιώσεις ή, εύλογα, δεν μπορούσε να γνωρίζει ή δεν μπορούσε να επηρεάσει την απόφαση του Καταναλωτή να συνάψει τη σύμβαση ή αν το περιεχόμενό τους διορθώθηκε πριν από τη σύναψη της σύμβασης.

• Νομικό ελάττωμα - μια κατάσταση κατά την οποία ένα πωληθέν στοιχείο ανήκει σε τρίτο μέρος ή επιβαρύνεται με το δικαίωμα τρίτου και εάν ο περιορισμός στη χρήση ή τη διάθεση ενός στοιχείου προκύπτει από απόφαση ή απόφαση αρμόδιας αρχής.

• Ενημερωτικό δελτίο - αποστολή πληροφοριών διαφήμισης μέσω ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας (π.χ. e-mail, μηνύματα SMS).

• Παραγγελία - Δήλωση προθέσεων του αγοραστή μέσω του καταστήματος που προσδιορίζει με σαφήνεια: τον τύπο και την ποσότητα των προϊόντων. είδος παράδοσης · μέθοδος πληρωμής; τον τόπο έκδοσης των στοιχείων, τις λεπτομέρειες του αγοραστή και την άμεση επιδίωξη της σύναψης συμφωνίας μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή.

§2
Γενικές συνθήκες:

Η σύμβαση συνάπτεται στην πολωνική γλώσσα, σύμφωνα με την πολωνική νομοθεσία και τους κανονισμούς αυτούς.
Ο τόπος παράδοσης πρέπει να βρίσκεται στο έδαφος της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος και δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες και να παραδίδει αντικείμενα χωρίς ελαττώματα.
Όλες οι τιμές που παρατίθενται από τον Πωλητή εκφράζονται σε πολωνικό νόμισμα και είναι ακαθάριστες τιμές (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Οι τιμές των προϊόντων δεν περιλαμβάνουν το κόστος παράδοσης, το οποίο καθορίζεται στον τιμοκατάλογο παράδοσης.
Ο Πωλητής δεν παρέχει στον αγοραστή εγγύηση κατά την έννοια του άρθρου. 577 του Αστικού Κώδικα, αλλά ενημερώνει σχετικά με τις εγγυήσεις που εκδίδονται από τρίτους για τα προϊόντα στο κατάστημα.
Η επιβεβαίωση, η αποκάλυψη, η ενοποίηση, η ασφάλεια όλων των ουσιωδών διατάξεων της σύμβασης προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες στο μέλλον πραγματοποιούνται με τη μορφή: α. Επιβεβαίωση της παραγγελίας αποστέλλοντας στην αναφερόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: παραγγελία, pro forma τιμολόγιο, πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, τους παρόντες κανονισμούς στην έκδοση pdf, το έντυπο αποχώρησης σε μορφή pdf, -καταβάθμιση των κανονισμών και του τρόπου απόσυρσης από τη σύμβαση. σι. να αποστείλει στον υποδεικνυόμενο τόπο έκδοσης έντυπων αντικειμένων: απόδειξη αγοράς, πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, τους παρόντες κανονισμούς, το υπόδειγμα παραλαβής ή τη συμφωνία με τον καταναλωτή, σε άλλο σταθερό μέσο .
Ο πωλητής δεν χρεώνει τέλη επικοινωνίας με αυτόν με τη χρήση μέσων επικοινωνίας εξ αποστάσεως και ο αγοραστής αναλαμβάνει τα έξοδα του ποσού που προκύπτει από τη σύμβαση που έχει συνάψει με τρίτο που του παρέχει μια συγκεκριμένη υπηρεσία που επιτρέπει την επικοινωνία από απόσταση. 

Ο πωλητής παρέχει στον αγοραστή τη χρήση του συστήματος με την ορθότητα λειτουργίας του καταστήματος στα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης: IE έκδοση 7 ή νεώτερη, FireFox έκδοση 3 ή νεότερη, έκδοση Opera 9 ή νεότερη, έκδοση Chrome 10 ή νεότερη, Safari με τις τελευταίες εκδόσεις του JAVA και FLASH, σε οθόνες με οριζόντια ανάλυση πάνω από 1024 px. Η χρήση λογισμικού τρίτου μέρους που επηρεάζει τη λειτουργικότητα και τη λειτουργικότητα των browsers: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari ενδέχεται να επηρεάσουν τη σωστή εμφάνιση του καταστήματος, επομένως, για να έχετε πλήρη λειτουργικότητα του καταστήματος krakvet.pl, πρέπει απενεργοποιήστε τα όλα.
Ο αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δυνατότητα να θυμάται τα δεδομένα του από το κατάστημα προκειμένου να διευκολύνει τη διαδικασία της τοποθέτησης άλλης παραγγελίας. Για το σκοπό αυτό, ο Αγοραστής πρέπει να παράσχει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που απαιτούνται για την πρόσβαση στο λογαριασμό του. Ο κωδικός πρόσβασης και ο κωδικός πρόσβασης είναι μια ακολουθία χαρακτήρων που καθορίζεται από τον αγοραστή, ο οποίος υποχρεούται να τους κρατήσει μυστικούς και να προστατεύσει από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση τρίτων. Ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να προβάλει, να διορθώσει, να ενημερώσει τα δεδομένα και να διαγράψει τον λογαριασμό ανά πάσα στιγμή.
Ο πωλητής εφαρμόζει τον κώδικα ορθής πρακτικής.

§3
Σύναψη της σύμβασης και εφαρμογή

Οι παραγγελίες μπορούν να τοποθετηθούν 24 ώρες την ημέρα.

Για την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο Αγοραστής πρέπει να εκτελέσει τουλάχιστον τα ακόλουθα βήματα, μερικά από τα οποία μπορεί να επαναληφθούν πολλές φορές:
• επιλογή του τύπου πληρωμής.
• επιλογή του τόπου έκδοσης του στοιχείου.
• Προσθήκη προϊόντος στο καλάθι.
• επιλογή του τύπου της παράδοσης.
• την τοποθέτηση μιας παραγγελίας στο κατάστημα χρησιμοποιώντας το κουμπί "Υποχρεωτικό πληρωμής".

Ο αγοραστής μπορεί να πραγματοποιήσει παραγγελία μέσω τηλεφώνου.

Η σύναψη της σύμβασης με τον καταναλωτή πραγματοποιείται τη στιγμή της παραγγελίας.
Η παράδοση της παραγγελίας του Καταναλωτή για παράδοση μετρητών πραγματοποιείται αμέσως και οι εντολές πληρωτέες με τραπεζικό έμβασμα ή μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών μετά την καταχώρηση της πληρωμής του Καταναλωτή στον λογαριασμό του πωλητή.
Η σύναψη της σύμβασης με τον πελάτη πραγματοποιείται κατά την αποδοχή της παραγγελίας από τον πωλητή, ο οποίος ενημερώνει τον πελάτη μέσα σε 48 ώρες από την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Η εκτέλεση της παραγγελίας του Πελάτη για αποστολή μετρητών γίνεται αμέσως μετά τη σύναψη της σύμβασης και η εντολή πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής πληρωμής μετά τη σύναψη της σύμβασης και πίστωση του λογαριασμού του Πελάτη στον λογαριασμό του πωλητή.
Η εκτέλεση της εντολής του Πελάτη μπορεί να εξαρτάται από την πληρωμή ολόκληρης ή μέρους της αξίας της παραγγελίας ή την επίτευξη του εμπορικού ορίου πίστωσης τουλάχιστον της αξίας της παραγγελίας ή της συγκατάθεσης του πωλητή για την αποστολή της παραγγελίας κατά την παράδοση (πληρωτέα κατά την παράδοση).
Η αποστολή του αντικειμένου της σύμβασης πραγματοποιείται εντός του χρονικού διαστήματος που καθορίζεται στην κάρτα προϊόντος και για παραγγελίες από πολλά προϊόντα μακροπρόθεσμα από τα προϊόντα που αναγράφονται στις κάρτες. Η περίοδος αρχίζει από τη στιγμή της επεξεργασίας της παραγγελίας.
Το αγοραζόμενο αντικείμενο της σύμβασης, μαζί με το έγγραφο πώλησης που επιλέγει ο αγοραστής, αποστέλλεται στον επιλεγμένο τύπο παράδοσης του αγοραστή στον τόπο παράδοσης του στοιχείου που υποδεικνύει ο αγοραστής στη διαταγή μαζί με τα επισυναπτόμενα συνημμένα που αναφέρονται στο § 2 σημείο 6β ή με τη συγκατάθεση του καταναλωτή σε άλλο σταθερό μέσο.

§4
Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Ο καταναλωτής δικαιούται, σύμφωνα με το άρθρο. 27 του νόμου περί καταναλωτών, το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση εξ αποστάσεως, χωρίς να αιτιολογεί και χωρίς να επιβαρύνεται με έξοδα, πλην των εξόδων που καθορίζονται στο άρθρο. 33, art. 34 του καταναλωτικού δικαίου.
Η προθεσμία αποχώρησης από εξ αποστάσεως σύμβαση είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης του στοιχείου και αρκεί να αποσταλεί δήλωση πριν από τη λήξη της.
Δήλωση αποχώρησης από τη σύμβαση μπορεί να υποβληθεί από τον καταναλωτή σε έντυπο, το υπόδειγμα του οποίου επισυνάπτεται ως παράρτημα 2 του νόμου περί καταναλωτών, με το έντυπο που διατίθεται στη διεύθυνση krakvet. Pl / φόρμα επιστροφής ή σε άλλη γραπτή μορφή σύμφωνη με τον Καταναλωτικό Νόμο.
Ο Πωλητής επιτρέπει τη δυνατότητα υποβολής δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση με τη μορφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου.
Ο πωλητής θα επιβεβαιώσει αμέσως στον καταναλωτή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (που παρέχεται κατά τη σύναψη της σύμβασης και ένα άλλο, αν αναφέρεται στην υποβληθείσα δήλωση) παραλαβή δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, η σύμβαση θεωρείται άκυρη.
Ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το στοιχείο στον Πωλητή αμέσως, αλλά όχι αργότερα από 30 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία ακυρώθηκε η σύμβαση. Για να τηρηθεί η προθεσμία, αρκεί να αποσταλεί τα στοιχεία πριν από τη λήξη της.
Ο καταναλωτής στέλνει πίσω τα αντικείμενα που αποτελούν το αντικείμενο της σύμβασης, από την οποία παραιτήθηκε με δικά του έξοδα και κινδύνους
Ο καταναλωτής δεν επιβαρύνεται με το κόστος παροχής ψηφιακού περιεχομένου που δεν καταγράφεται σε συγκεκριμένο μέσο εάν δεν συμφωνούσε με την εκτέλεση πριν από την προθεσμία αποχώρησης ή δεν ενημερώθηκε για την απώλεια του δικαιώματός του να αποχωρήσει από το σύμβαση κατά τη στιγμή της συναίνεσης αυτής ή ο επιχειρηματίας έδωσε επιβεβαίωση σύμφωνα με το άρθρο. 15 παρ. 1 και την τέχνη. 21 παρ. 1. Το δίκαιο των καταναλωτών.
Ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος για τη μείωση της αξίας του αντικειμένου που αποτελεί το αντικείμενο της σύμβασης και προκύπτει από τη χρήση της κατά τρόπο που υπερβαίνει τα όρια που είναι αναγκαία για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των πραγμάτων.
Ο Πωλητής, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση που υποβλήθηκε από τον Καταναλωτή, επιστρέφει στον Καταναλωτή όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης και εάν ο Καταναλωτής επέλεξε παράδοση μέθοδος διαφορετική από τη φθηνότερη συνήθη μέθοδο παράδοσης που προσφέρει ο Πωλητής Ο Πωλητής δεν θα αποζημιώσει τον Καταναλωτή για πρόσθετα έξοδα σύμφωνα με το Άρθρο 33 του Νόμου περί Καταναλωτών.
Ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής με αυτόν που χρησιμοποιείται από τον Καταναλωτή, εκτός εάν ο Καταναλωτής έχει ρητά συμφωνήσει σε διαφορετικό τρόπο πληρωμής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για αυτόν.
Ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον Καταναλωτή μέχρι την παραλαβή του αντικειμένου ή την παράδοση από τον Καταναλωτή αποδείξεως της επιστροφής του, ανάλογα με το γεγονός που συνέβη πρώτα.
Ο καταναλωτής, σύμφωνα με το άρθρο 38 του νόμου περί καταναλωτών, δεν δικαιούται να αποχωρήσει από τη σύμβαση:
στην οποία η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς στην οποία ο Πωλητής δεν έχει κανένα έλεγχο και η οποία μπορεί να συμβεί πριν από την προθεσμία απόσυρσης από τη σύμβαση ·
- στις οποίες το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι ένα μη προκατασκευασμένο είδος, κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή που εξυπηρετεί τις ανάγκες του ·
- στην οποία το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι αντικείμενο που υποβαθμίζεται ταχέως ή έχει μικρή διάρκεια ζωής.
- στην οποία το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι αντικείμενο που παραδίδεται σε σφραγισμένη συσκευασία, η οποία μετά το άνοιγμα της συσκευασίας δεν μπορεί να επιστραφεί για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία ανοίξει μετά την παράδοση ·
- στην οποία το αντικείμενο του οφέλους είναι πράγματα που μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με άλλα πράγματα.
- στο οποίο το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι ηχογραφημένη ή οπτική εγγραφή ή λογισμικό ηλεκτρονικού υπολογιστή που παραδίδεται σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση ·
για την παράδοση ψηφιακού περιεχομένου που δεν αποθηκεύεται σε απτό μέσο, ​​εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με τη ρητή συγκατάθεση του Καταναλωτή πριν από την προθεσμία υπαναχώρησης και μετά την ενημέρωση του επιχειρηματία για την απώλεια του δικαιώματος απόσυρσης από τη σύμβαση.
για την παράδοση ημερήσιων εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση μια συμφωνία συνδρομής.

§5
Εγγύηση

Ο πωλητής βασίζεται στην τέχνη. Το άρθρο 558§1 του αστικού κώδικα αποκλείει πλήρως την ευθύνη έναντι των πελατών λόγω φυσικών και νομικών ελαττωμάτων (εγγύηση).
Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή σύμφωνα με τους όρους του άρθρου. 556 του Αστικού Κώδικα και των επόμενων για ελαττώματα (εγγύηση).
Σε περίπτωση σύμβασης με καταναλωτή, αν διαπιστωθεί φυσικό ελάττωμα εντός ενός έτους από την παράδοση του αντικειμένου, θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της μετάβασης του κινδύνου στον καταναλωτή.
Ο καταναλωτής, αν το αντικείμενο που πωλείται παρουσιάζει ελάττωμα, μπορεί:
• να υποβάλει δήλωση με την οποία ζητείται μείωση των τιμών ·
• να υποβάλει δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση ·
εκτός εάν ο Πωλητής, αμέσως και χωρίς υπερβολική ταλαιπωρία για τον Καταναλωτή, ανταλλάξει το ελαττωματικό προϊόν με ένα ελαττωματικό προϊόν ή απομακρύνει το ελάττωμα. Ωστόσο, αν το αντικείμενο έχει ήδη αντικατασταθεί ή επισκευαστεί από τον Πωλητή ή ο Πωλητής δεν εκπλήρωσε την υποχρέωση αντικατάστασης του αντικειμένου χωρίς ελαττώματα ή για να απομακρύνει το ελάττωμα, δεν δικαιούται να αντικαταστήσει το αντικείμενο ή να απομακρύνει το ελάττωμα.
Ο καταναλωτής, αντί για το ελάττωμα που προτείνεται από τον Πωλητή, απαιτεί την αντικατάσταση του αντικειμένου χωρίς ελαττώματα ή αντί να αντικαταστήσει τα πράγματα, απαιτεί την αφαίρεση του ελαττώματος, εκτός εάν τα πράγματα συμμορφώνονται με τη σύμβαση κατά τρόπο που επιλέγεται από τον Καταναλωτή είναι αδύνατο ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τη μέθοδο που προτάθηκε από τον Πωλητή, ενώ το κόστος των αντικειμένων χωρίς ελαττώματα λαμβάνεται υπόψη κατά την εκτίμηση των υπερβάσεων του κόστους, τη φύση και τη σημασία του εντοπιζόμενου ελαττώματος και την ταλαιπωρία στην οποία ο καταναλωτής να τα εκθέσετε.
Ο καταναλωτής δεν μπορεί να αποσυρθεί από τη σύμβαση εάν το ελάττωμα είναι άσχετο.
• Ο καταναλωτής, αν το αντικείμενο που πωλείται έχει ελαττώματα, μπορεί επίσης:
• ζητήστε αντικατάσταση αντικειμένων χωρίς ελαττώματα.
• Απαιτήστε την αφαίρεση του ελαττώματος.
Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να αντικαταστήσει το ελαττωματικό είδος με ένα ελαττωματικό ή να απομακρύνει το ελάττωμα σε εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς υπερβολική δυσχέρεια στον καταναλωτή.
Ο Πωλητής μπορεί να αρνηθεί να ικανοποιήσει το αίτημα του Καταναλωτή αν είναι αδύνατο να συμμορφωθεί το ελαττωματικό προϊόν με τη σύμβαση με τον τρόπο που επέλεξε ο αγοραστής ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τον δεύτερο δυνατό τρόπο συμμόρφωσης προς τη σύμβαση.
Εάν έχει εγκατασταθεί το ελαττωματικό αντικείμενο, ο Καταναλωτής μπορεί να ζητήσει την αποσυναρμολόγηση και την επανεγκατάσταση μετά την αντικατάσταση ενός ελαττωματικού ή την αφαίρεση του ελαττώματος, ωστόσο είναι υποχρεωμένος να πληρώσει κάποια από τα σχετικά έξοδα που υπερβαίνουν την τιμή του το πωληθέν στοιχείο ή μπορεί να απαιτήσει από τον πωλητή να πληρώσει μέρος του κόστους αποσυναρμολόγησης και επανασυναρμολόγησης, μέχρι την τιμή του πωληθέντος αντικειμένου. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης της υποχρέωσης από τον Πωλητή, ο Καταναλωτής έχει εξουσιοδοτηθεί να εκτελεί αυτές τις δραστηριότητες με έξοδα και κίνδυνο του Πωλητή.
Ο Καταναλωτής που ασκεί τα δικαιώματα που απορρέουν από την εγγύηση είναι υποχρεωμένος να παράσχει το ελαττωματικό σε βάρος του Πωλητή και αν, λόγω του είδους ή του τρόπου εγκατάστασής του, η παράδοση των αντικειμένων από τον Καταναλωτή θα ήταν υπερβολικά δύσκολη, Ο Καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να παράσχει το αντικείμενο στον Πωλητή στον τόπο που βρίσκεται το πράγμα. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης της υποχρέωσης από τον Πωλητή, ο Καταναλωτής δικαιούται να αποστείλει τα αντικείμενα με έξοδα και κίνδυνο του Πωλητή.
Τα έξοδα αντικατάστασης ή επισκευής επιβαρύνουν τον Πωλητή, εκτός από την περίπτωση που περιγράφεται στην § 4, σημείο 10.
Ο Πωλητής υποχρεούται να δεχθεί από τον Καταναλωτή ένα ελαττωματικό αντικείμενο σε περίπτωση αντικατάστασης του αντικειμένου χωρίς ελαττώματα ή απόσυρσης από τη σύμβαση.

Ο πωλητής θα απαντήσει εντός δεκατεσσάρων ημερών:
• δήλωση της ζήτησης για μείωση της τιμής.
• δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
• ζητώντας την ανταλλαγή πραγμάτων για κάτι απαλλαγμένο από ελαττώματα.
• Ζητήστε να αφαιρέσετε το ελάττωμα.


Διαφορετικά, θεωρείται ότι θεώρησε τη δήλωση ή τη ζήτηση του καταναλωτή δικαιολογημένη.
Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την εγγύηση αν το φυσικό ελάττωμα διαπιστωθεί πριν από τη λήξη των δύο ετών από την ημερομηνία παράδοσης του αντικειμένου στον καταναλωτή και εάν το αντικείμενο της πώλησης χρησιμοποιείται πριν από τη λήξη ενός έτους από την παράδοση του αντικειμένου στον καταναλωτή.
Η απαίτηση του Καταναλωτή να αφαιρέσει το ελάττωμα ή να αντικαταστήσει το στοιχείο που πωλείται δωρεάν από ελαττώματα λήγει μετά από ένα έτος, υπολογίζοντας από την ημερομηνία διαπίστωσης του ελαττώματος, ωστόσο όχι νωρίτερα από δύο χρόνια από τη στιγμή που ο καταναλωτής εκδίδει το στοιχείο και εάν αντικείμενο πώλησης χρησιμοποιείται εντός ενός έτους από τη στιγμή που απελευθερώνονται τα στοιχεία προς τον Καταναλωτή.
Σε περίπτωση που η ημερομηνία λήξης που καθορίζεται από τον Πωλητή ή τον κατασκευαστή λήγει μετά από δύο χρόνια από την παράδοση του αντικειμένου στον Καταναλωτή, ο Πωλητής ευθύνεται, βάσει της εγγύησης, για φυσικά ελαττώματα αυτού του είδους που δηλώθηκαν πριν από τη λήξη αυτής της περιόδου.

§ 6
Πολιτική απορρήτου και ασφάλεια προσωπικών δεδομένων

Ο διαχειριστής των βάσεων δεδομένων των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από τους Καταναλωτές του καταστήματος είναι ο Πωλητής.
Ο Πωλητής αναλαμβάνει να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τον Νόμο περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της 29ης Αυγούστου 1997 και τον Νόμο περί Παροχής Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της 18ης Ιουλίου 2002. Ο Αγοραστής που δίνει τα προσωπικά του δεδομένα στον Πωλητή κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας συμφωνεί με την επεξεργασία τους ο πωλητής για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να προβάλει, να διορθώσει, να ενημερώσει και να διαγράψει τα προσωπικά του δεδομένα ανά πάσα στιγμή.


Εντός των προθεσμιών που ορίζονται στο § 5 σημεία 15-17, ο Καταναλωτής μπορεί να υποβάλει δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση ή μείωση της τιμής λόγω φυσικού ελαττώματος του πωληθέντος αντικειμένου και εάν ο Καταναλωτής ζήτησε δωρεάν αντικατάσταση του αντικειμένου ή την αφαίρεση του ελαττώματος, η προθεσμία για την κατάθεση δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση ή μείωσης της τιμής αρχίζει με την αναποτελεσματική λήξη της προθεσμίας για την αντικατάσταση του αντικειμένου ή την αφαίρεση του ελαττώματος.
Σε περίπτωση διερεύνησης ενός δικαστηρίου ή διαιτητικού δικαστηρίου ενός από τα δικαιώματα που απορρέουν από την εγγύηση, η προθεσμία για την άσκηση άλλων δικαιωμάτων που οφείλονται στον καταναλωτή βάσει αυτής της εγγύησης αναστέλλεται μέχρι την τελική ολοκλήρωση της διαδικασίας. Ως εκ τούτου, ισχύει και για τις διαδικασίες διαμεσολάβησης, ενώ η προθεσμία για την άσκηση άλλων δικαιωμάτων βάσει της εγγύησης που έχει ανατεθεί στον καταναλωτή αρχίζει να τρέχει από την ημερομηνία άρνησης του δικαστηρίου να εγκρίνει τον διακανονισμό που συνάφθηκε ενώπιον του διαμεσολαβητή ή από την αναποτελεσματική λήξη της διαμεσολάβησης.
Για την άσκηση των δικαιωμάτων που απορρέουν από την εγγύηση για νομικά ελαττώματα του πωληθέντος αντικειμένου, εφαρμόζονται οι παράγραφοι 5 έως 15 με την εξαίρεση ότι η περίοδος αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής έμαθε για το ελάττωμα και εάν ο καταναλωτής έμαθε για το ελάττωμα μόνο σε διαδικασίες τρίτων - από την ημερομηνία κατά την οποία η απόφαση που εκδόθηκε σε διαφορά με τρίτο μέρος κατέστη οριστική.
Εάν, λόγω ελαττώματος των πραγμάτων, ο Καταναλωτής έχει υποβάλει δήλωση απόσυρσης ή μείωσης των τιμών, μπορεί να ζητήσει αποζημίωση για τη ζημία που υπέστη επειδή έχει συνάψει σύμβαση, χωρίς να γνωρίζει το ελάττωμα, ακόμη και αν η ζημία οφείλεται περιστάσεις για τις οποίες ο Πωλητής δεν ευθύνεται, μπορεί να ζητήσει, ιδίως, την επιστροφή των εξόδων σύναψης της σύμβασης, τα έξοδα συλλογής, μεταφοράς, αποθήκευσης και ασφαλίσεως των αντικειμένων, την επιστροφή δαπανών στο βαθμό που δεν επωφελήθηκαν από αυτές , και δεν τις έλαβε από τρίτο μέρος και την επιστροφή των εξόδων της διαδικασίας. Αυτό δεν θίγει τις διατάξεις σχετικά με την υποχρέωση αποκατάστασης ζημιών βάσει γενικών αρχών.
Η λήξη οποιασδήποτε προθεσμίας για την εξεύρεση ελαττώματος δεν αποκλείει την άσκηση των δικαιωμάτων βάσει της εγγύησης, εάν ο πωλητής αποκρύψει κρυφά το ελάττωμα.

§ 7
Τελικές προμήθειες

Καμία από τις διατάξεις αυτών των κανονισμών δεν αποσκοπεί στην προσβολή των δικαιωμάτων του αγοραστή. Δεν μπορεί να ερμηνευτεί κατ 'αυτόν τον τρόπο, διότι σε περίπτωση ασυμβατότητας οποιουδήποτε μέρους των κανονισμών με το εφαρμοστέο δίκαιο, ο Πωλητής δηλώνει την απόλυτη συμμόρφωση και την εφαρμογή αυτού του δικαιώματος αντί της αμφισβητούμενης διάταξης των κανονισμών.
Οι εγγεγραμμένοι αγοραστές θα ενημερωθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τις αλλαγές στους κανονισμούς και το πεδίο εφαρμογής τους (στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται κατά την εγγραφή ή την παραγγελία). Η κοινοποίηση θα αποσταλεί τουλάχιστον 30 ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών. Θα εισαχθούν αλλαγές προκειμένου να προσαρμοστούν οι κανονισμοί στο ισχύον νομικό καθεστώς.
Η τρέχουσα έκδοση των κανονισμών είναι πάντα διαθέσιμη στον αγοραστή στην καρτέλα κανόνων. Κατά την εκτέλεση της εντολής και καθ 'όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης μετά την πώληση του Αγοραστή ισχύουν οι κανονισμοί που έγιναν αποδεκτοί από αυτόν κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Εκτός από την περίπτωση κατά την οποία ο Καταναλωτής θεωρεί ότι είναι λιγότερο ευνοϊκή από την παρούσα και ενημερώνει τον Πωλητή για την τρέχουσα επιλογή ως δεσμευτική.
Σε θέματα που δεν καλύπτονται από τους παρόντες κανονισμούς, ισχύουν οι σχετικές ισχύουσες νομικές διατάξεις. Τα αμφισβητούμενα θέματα, αν ο καταναλωτής εκφράσει τέτοια επιθυμία, επιλύονται μέσω διαδικασίας διαμεσολάβησης ενώπιον των Επαρχιακών Επιθεωρήσεων Εμπορικής Επιθεώρησης ή της διαδικασίας διαιτησίας στην Επαρχιακή Επιθεώρηση Εμπορικής Επιθεώρησης ή με ισοδύναμες και νόμιμες μεθόδους εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών που εντοπίστηκαν από τον καταναλωτή. Ως έσχατη λύση, το θέμα ρυθμίζεται από ένα τοπικό και πραγματικό δικαστήριο.

Kokotów, 25 Μάρτιος 2019

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με Πολιτική σχετικά με τα cookies. Μπορείτε να καθορίσετε τις συνθήκες αποθήκευσης ή πρόσβασης σε cookies στο πρόγραμμα περιήγησης.
καταλαβαίνω
pixel